Kalite Yönetimimiz
· Hasta ve çalışan memnuniyetini sağlamak
· Hasta ve yakınlarının haklarını korumak, tedavinin her aşamasında bilgilendirmek ve eğitmek
· Tüm çalışanların katılımı ile sürekli ölçme ve iyileştirmeyi hedeflemek
· Profesyonel kadrolar ile uluslararası düzeyde sağlık hizmeti vermek
· Çağdaş teknolojiyi kullanarak bilimsel araştırmalarda öncü olmak, bilimsel, vicdani ve etik ilkelerden ödün vermeden çalışmak
· Sürekli eğitimi desteklemek ve çalışanların uluslararası kongre / seminer / yayınlara katılımını desteklemek
KALİTE YÖNETİM BİRİMİ OLARAK
» HKS (Hizmette Kalite Standartları) çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak,
» Bölüm hedeflerine yönelik, bölüm tarafından yapılan analiz sonuçlarını değerlendirmek,
» Öz değerlendirmeleri yönetmek,
» Hasta ve çalışan anket sonuçlarını değerlendirmek,
» HKS çerçevesinde hazırlanan;
» Yazılı düzenlemeleri kontrol etmek,
» Yazılı düzenlemelerin revizyonunu takip etmek
» Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgileri değerlendirmek
KALİTE YÖNETİM PERSONELLERİMİZ
HEMŞİRE Zeliha ÇAKIR (KALİTE DİREKTÖRÜ)
EBE Sedef YILMAZ (KALİTE BİRİM ÇALIŞANI)