Kalite Yönetimi Ve Personeli
11 Ekim 2022



                     




Kalite Yönetimimiz

·         Hasta ve çalışan memnuniyetini sağlamak

·         Hasta ve yakınlarının haklarını korumak, tedavinin her aşamasında bilgilendirmek ve eğitmek

·         Tüm çalışanların katılımı ile sürekli ölçme ve iyileştirmeyi hedeflemek

·         Profesyonel kadrolar ile uluslararası düzeyde sağlık hizmeti vermek

·         Çağdaş teknolojiyi kullanarak bilimsel araştırmalarda öncü olmak, bilimsel, vicdani ve etik ilkelerden ödün vermeden çalışmak

·         Sürekli eğitimi desteklemek ve çalışanların uluslararası kongre / seminer / yayınlara katılımını desteklemek



KALİTE YÖNETİM BİRİMİ OLARAK

 

» HKS (Hizmette Kalite Standartları) çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak,

» Bölüm hedeflerine yönelik, bölüm tarafından yapılan analiz sonuçlarını değerlendirmek,

» Öz değerlendirmeleri yönetmek,

» Hasta ve çalışan anket sonuçlarını değerlendirmek,

» HKS çerçevesinde hazırlanan;

» Yazılı düzenlemeleri kontrol etmek,

» Yazılı düzenlemelerin revizyonunu takip etmek

» Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgileri değerlendirmek





           KALİTE YÖNETİM PERSONELLERİMİZ

          HEMŞİRE Zeliha ÇAKIR (KALİTE DİREKTÖRÜ)
          EBE Sedef YILMAZ  (KALİTE BİRİM ÇALIŞANI)